Ruokaviraston asiointipalveluissa on tietojärjestelmien huollosta johtuva käyttökatko 10.11. – 14.11.2023. Palveluissa voi olla lyhyitä katkoja vielä muutaman päivän ajan huoltokatkon jälkeen.
Käyttökatko estää pääsyn esimerkiksi seuraaviin palveluihin:
- Eläintenpitäjä- ja pitopaikkarekisterin asiointipalvelu
- Eläinrekisteri (nauta-, lammas-, vuohi- ja sikarekisteri) – katko koskee myös eläinrekisterien puhelinpalvelua
- Hyrrä
- Vipu
- Vipu-mobiili
Tee kaikki mahdolliset ilmoitukset ja korvamerkkien tilaukset ennen käyttökatkoa. Jos ilmoituksen tai korvamerkin tilauksen määräaika osuu käyttökatkon ajalle, voit tehdä tilauksen tai ilmoituksen lomakkeella. Lähetä lomake sähköpostilla tai postitse Ruokaviraston eläinrekisterien asiakaspalveluun.